Қазақстанның ең шеткі шығыс нүктесіне экстремалды автосаяхат. Автосаяхатшы жазбалары
Қазақстанның ең шеткі шығыс нүктесіне экстремалды автосаяхат. Автосаяхатшы жазбалары

Батысқа сапардан кейін біраз демалып, біз Қазақстанның шеткі нүктелеріне саяхатымызды жалғастырамыз. Бұл жолы TANKZ Club клубындағы біздің тату командамыз шығысқа аттанды!

Бастапқыда бұл сапарымызда 10 TANK экипажы болды: 19 ересек адам мен бес бала. Қатысушылардың көпшілігі Алматыдан болды, сондай-ақ Ақтөбе, Ақтау, Қызылорда және Астана қалаларынан қатысушылар қосылды. Негізгі топ Алматыдан Өскемен қаласына жеткен кезде, бізге осы жақта тұратын Tank 500 иесі мен Өскемендегі дилерлік орталықтың автокөлігі қосылды. Соңында ең шеткі шығыс нүктесіне барлығы 12 автокөлік аттандық.

TANK

Алғашқы күн Алматыдан Өскеменге дейінгі стандартты, бірақ сапалы жолда өтті. Жол бойындағы жалғыз мәселе жанармай құю бекеттері болды: Қазақстанның орталығынан алыстаған сайын жұмыс істейтін бекетті табу қиындай түсті. Біз Өскеменге дейін жетіп, сол жерде қондық.

TANK

2-күн: Өскемен - Бурхат асуы - "Ясная Поляна"

Екінші күні біз Қазақстанның ең шеткі шығыс нүктесіне қарай жол тартып, өзінің әсем көріністерімен және салыну тарихымен танымал орын – Осинов асуынан өттік. Бұл асуды 71 күнде 17 мың жұмысшы өз қолдарымен салып, қатынау қиын ауданға көлікпен қатынау мүмкіндігін берді.

TANK

Біздің жолымыз Алтай қаласы арқылы өтіп, кешке қарай биіктігі 2150 метр болатын Бурхат асуына жеттік. Асуға апаратын жол – көптеген джип иелері өтуді армандайтын ескі австриялық жолдың бөлігі. Мұнда біз аңғардың керемет көріністерін суретке түсіріп, тамсана тамашалау үшін тоқтадық.

TANK

Біз 10 жыл бұрын алматылықтар салған жайлы қонақжайда түнедік. Бұл моншасы және өзенде купелі, шағын үйлері, аилдары (киіз үй тәрізді ағаш үйлер) бар және шатыр құруға арналған орындары бар кешен. Біз әртүрлі үйлерге орналасып, кешкі атмосферадан және келесі күні таңғы астан рақат алдық.

3-күн: "Ясная Поляна" - Аршаты - шекара заставасы

Үшінші күні біз қонақжайдан шығып, Аршаты ауылына дейін бардық, бұл барлығы 35 шақырымдық жол, бірақ оның 27 шақырымы – тасты және шалшықты шоқалақ жол. Әйтсе де дайындалған TANK көліктеріміз одан қорыққан жоқ. Аршатыда біз қорық аймағына кіруге рұқсат алдық және жасыл таулары мен қалың өсімдік жабыны бар көркем жерлерге жол тарттық.

TANK

Біздің мақсатымыз Бұқтырма көлі болатын, бірақ жаңбырдың салдарынан жол тым тайғақ болып, біз оған көтеріле алмадық. Тек бір көлік қиын учаскені еңсере алды, бірақ біз тәуекелге бармауды жөн санадық. Оның орнына біз қажет болған жағдайда адамдар жылына алатын шағын үйде түнеуге тоқтадық.

Салқын болса да, жайлы ұйықтап шықтық – қатты конденсаты бар 10 градустың айналасында болды. Біз жылы ұйықтайтын қаптар мен киімдерді алып, суық түнге дайын болдық. Таң баппен басталды, таңғы ас ішіп алып, Шығыс Қазақстанның басты көрікті жерлерінің бірі – Рахман қайнарына қарай жол тарттық.

4-күн: Рахман қайнарына апарар жол және өркениеттен тыс жерде түнеу

Көлді бағындырамыз деген орындалмаған талпыныстан кейінгі жүріс қоры 130 шақырымды құрады. Рахман қайнарына дейін 50 шақырымдай қалған еді, оған қоса кері қайтуға 50 шақырым кетеді. Кімде-кімге жанармай жетпей қалу қаупі болды. Сондықтан біздің TANK командамыз екі топқа бөлінді. Бензині көп көліктер лагерьге арналған орынды зерттеу үшін Рахман қайнарына кетті. Екінші топ жанармай құйып алу үшін Катонқарағайға кетті.

TANK

Жанармай құйып алу үшін Өрел ауылында алғаш тоқтауымыз сәтсіз болды: электр тогының болмауынан жанармай құю бекеті жұмыс істемеді. Әрі қарай Катонқарағайға бару қажет болды, бұл маршрутқа 100 шақырымдай жол қосты.

Бірінші топ Рахман қайнарына дейін – біздің маршрутымыздың соңғы нүктесіне дейін аманесен жетті. Қараусыз қалған «Рахман қайнары» шипажайының аумағынан біз әдемі жерлерді, соның ішінде Рахман көлі мен әйгілі родон бұлақтарын таптық. Демалысқа арналған инфрақұрылым болмаса да, айналадағы көрініс пен атмосфера барлық қолайсыздықты ұмыттырып жіберді.

Екінші топ Рахман қайнарына дейін жеткен кезде, жол өте қиын болды: тау-тасты және ойқы-шойқы тау арасындағы жол баяу еңсерілді. Біз осы жолмен түсуге барынша тырысқан BMW жеңіл автокөлігін кездестірдік. Біздің TANK автокөліктеріміз үшін қиындық болған жоқ және кедергілерге қарамастан, біз сенімді жүріп отырдық.

TANK

Біз қараусыз қалған демалыс аймағының жанындағы ескі тікұшақ алаңында лагерь құрдық. Бізде жайлы ұйықтау үшін қажет нәрсенің бәрі болды және бақытымызға орай, мұнда жылырақ болды. Түнде біз табиғат пен тыныштықтан ләззат алдық.

5-күн: Рахман қайнары - Катонқарағай - Өскемен

Таңертең біз асықпай таңғы ас ішіп, Рахман қайнарынан Катонқарағайға шығып, жанармай құйып, Свинчатка елді мекені арқылы жолды жалғастырдық. Жол Қайыңды ауылындағы паром өткелі арқылы өтті, бұл шамамен 5-6 сағатты алды. «Одесса» паромына барлық машиналарымыз сыйып кетті, ал 25 минут ішінде біз Ертістің екінші бетіне өттік.

TANK

Әрі қарай біздің маршрутымыз Ыстықкөл жолына ұқсайтын созылған бұралаң тау жолдары арқылы өтті. Пейзаждар өте әдемі болды, ал әр бұрылыс жаңа көріністерді ашып отырды.

TANK

Біз Өскемен қаласына кеште жеттік, мұнда бізді TANK иелерімен кездесу күтіп тұрды. Дилерлік орталық машиналарымызды экспозицияға дайындады, ал қонақтар өз әсерлерімен және автокөліктерді пайдалану тәжірибесімен бөлісіп, талқылай алды. Кездесу, әсіресе тюнинг пен саяхатты көп талқылаған TANK 300 иелері үшін мазмұнды әрі ақпаратқа толы болды.

6-күн: Өскемен – Алматы

Алтыншы күні біз Өскемен қаласынан Алматы қаласына қарай шықтық. Жол-жөнекей Алакөлге баруды жоспарлағанбыз, бірақ ол жаққа кешкі сағат 9-да келіп, барлық жерлер бос емес екенін білдік, ал қатты жел мен биік толқындар тіпті жүзуге мүмкіндік бермеді. Нәтижесінде біз мейрамханадан тамақ ішіп, Алматыға қарай жолымызды жалғастырып, ол жаққа таң ата келдік.

TANK

Қазақстанның орталық бөлігіне жақындаған сайын жанармай құю бекеттері көбейе бастады, бұл сапарымызды айтарлықтай жеңілдетті. Алматыға жақындаған сайын – толған дүкендері мен барлық жайлы жағдайы бар жанармай құю бекеттері, ал әрбір жанармай құю бекеті нағыз олжаға айналатын шалғай елді мекендер туралы бұлай айта алмайсың.

Мінекей, осылайша біздің сенімді TANK жолдасымыз дұрыс команда мен дайындалған автокөлікпен кез келген жерге жетуге болатынын тағы да көрсетті. Тек қаласаңыз болғаны!

Ал алда бізді Қазақстанның ең шеткі солтүстік және оңтүстік нүктелеріне сапар күтіп тұр! Жіберіп алмаңыз!

Басқа жаңалықтар

Покорение пика Шаган вместе с TANKZ Club

Бүкіл Қазақстан арқылы Tank: Маңғыстауға саяхат

Эксклюзивті тәжірибе: Іле өзенінің жағасындағы TANKZ Club оқиғалары